Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

onsdag 18. juni 2014

Kan tiden stå stille please..

Det er midtsommer og hagen er blitt frodig og fin.
Her på Østlandet har vi hatt noen fantastiske flotte uker
med sol og varme, håper det fortsetter.
Hagen kunne trengt litt vann selvsagt, men det kommer nok en regnskur snart.

Dagliljene er flotte nå og de lukter så godt

Hostabedet rundt dammen

Rosehagtorn er virkelig fin i år
aldri hatt såå mye blomster før

Vakre rosa blomster 'buketter'

Digitalis purpurea har fått lov å frøså seg selv

Syrinen greide seg så vidt etter vinteren,
blitt ganske frodig selv om det var mange
knekte greiner




Tiden flyr alt for fort, er så mye jeg har lyst til å gjøre i hagen.
Neste uke har jeg ferie og da skal jeg kose meg.
Har holdt på å gjøre om litt i noen bed, har fjernet 9 store tuer
med storkenebb. De tok så mye plass. Nå har jeg plantet roser
og litt andre stauder i stedet.

Tusen takk for kommentarene dere legger igjen, det setter jeg stor pris på.

Ønsker dere en flott kveld - hei så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar