Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

fredag 27. juni 2014

Etterlengtet regn

Så fikk endelig hagen litt vann. 
Fordelen med denne tørken er at jeg slipper luking. 
Har faktisk nesten ikke luket de siste tre uker.
Men så kom regnet og det er bra for 
både blomster og plena.
Det er virkelig flott nå.


Kirgisløkene er superfine sammen med hosta.
Det har blitt akkurat så tett og 
fint som jeg vil ha det






Det er deilig å ha ferie og kan drive å pusle litt ute hver dag.
Har plantet en del nye roser som jeg håper kan gi meg mye glede.

Har postet disse bildene på Hageglade på FB tidligere i dag,
og har fått flere hundre likes og kommentarer.
Det gleder et hagehjerte.

Ønsker dere god helg og følg meg gjerne på Insta 

1 kommentar:

  1. Du verden så frodig og fin hagen din er nå. Ja, endelig kom det litt regn, og det gjorde virkelig godt.
    Ugress har jeg nok av, og skulle vel ha luket mer enn jeg har gjort.

    Ønsker deg en super fin helg. Klem Vivi

    SvarSlett