Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 3. mai 2014

Koselig besøk..

I dag fikk vi noen uvanlige gjester på besøk.
De har holdt til hos naboen et par dager og blitt matet og har hatt
et vaskevannsfat å bade i.
Men i dag når mannen min skulle hente posten, ja da diltet de etter han.
Når de oppdaget dammen så hoppet de uti med en gang.

De virker så tamme og tar mat fra hånda
så de er nok vant med folk

Når jeg prater til de så kvakker de tilbake
Utrolig søte og fine er de og veldig glad i mat
tror de har spist et halvt brød i dag

Utrolig gøy med andedam
Kattene er nysgjerrige så det spørs hvor lenge de
vil være her..

Kirgisløkene har kommet langt og har fått knopper

Resten av hagen er ganske grå og trist


Det er surt og kaldt i dag og blåser
litt snø har kommet ned også..

Drivhuset er rengjort og jeg venter på å komme i gang
men det er for kaldt enda, særlig om natten

Gleder meg enormt til å pusle her
mitt fristed 


Det er ikke noe godt å drive ute i dag, selv man kler seg godt.
Blir kald på fingrene og må stadig vekk inn å varme meg.
Så det blir litt inne pussel innimellom..

God helg til alle dere :)

3 kommentarer:

  1. Så herlig med ender i dammen. Jeg synest det ser svært så fint ut hos deg, selv om det er kaldt enda. Skjønner godt at du gleder deg til å være i drivhuset. Skulle gjerne hatt et slikt:-) Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  2. Det var virkelig staselig besøk i dammen! Så koselig:)
    Jammen har du det fint i hagen selv nå før plantene har kommet opp. Og drivhuset ditt ser det ut til å være superkoselig inni! Heldige deg :)

    Jeg har forresten utfordret deg til å bli med på Humlestafetten i regi av Moseplassen. Håper du tar utfordringen :)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med besøk i dammen.
    Synes du hadde så rent og ryddig drivhus :)
    Der er det sikkert koselig å holde på med planting, vanning og passing av det du måtte finne på å ha der :)

    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett