Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 9. mars 2014

Lykkepille...

Det er søndag og det er strålende vær.
Første helgen på maaange uker som man kan være ute å kose seg.
Jeg sitter på verandaen og slikker i meg hver eneste solstråle.
Det er lykkepillen for meg.


 Verandaen er skrubbet og vasket med grønnsåpe


 Det er så godt å sitte her å drikke kaffe
og sole seg


 I går satt vi i Hagestua og grillet
årets første grillmåltid - hærlig


 Utenfor ligger det svære hauger med snø
etter takraset


 Det har ikke vært så mye snø her siden 1988..


 Det er bare pipa på peisen som synes


 Drivhuset er nesten borte i snøhaugen
også jeg som har sååå lyst til å drive der..


Men en ting er sikkert.. det er VÅR!!
Snøen smelter, det sildrer og renner.
Fuglene kvitrer - det er kos.

Om et par mnd så er det forhåpentligvis bart og det begynner å bli grønt.
Åhh som jeg gleder meg. Nå går det rette veien.

Ønsker alle en flott søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar