Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

fredag 14. februar 2014

Luksus..

I dag har jeg hatt fri og det er luksus.
Selv om dagen i dag har blitt brukt til diverse ærend som jeg ikke
har tid til å gjøre ellers.

Dagen startet med en tur til dyrlegen..årlig helsesjekk, vaksiner og pelsstell.
En liten handlerunde, pyntet huset til helgen, og ellers kost meg.


Det er Valentins dag og selv om jeg syns dette 
er noe amerikansk tull, så har jeg kjøpt en 
valentins gave til meg selv i dag.



Å jada spirene vokser, hele karnappvinduet er fullt
av blodbegere


Basse (Turbo) har vært på vektkontroll i dag
 og nå har han gått ned 1 kg. Så nå veier han bare 7,2 kg.
Han er en kraftig plugg maine coon'en min.
Men nå er han altså på slanking...


Han er en veldig sosial katt, prater og er med på alt.
Han syns det er greit å kjøre bil også. Og hos dyrlegen
vil han gjerne ta seg en tur rundt å hilse på alle.


Rufus stakkar har fått narkose og pelsstell i dag.
Han er halvt skogskatt og halvt perser.
Pelsen er veldig lang og den tover seg lett når han 
har vært ute og blitt våt.


Han hater å kjøre bil og liker ikke fremmede.
Så dagen i dag likte han ikke noe særlig,
han er forsatt kjempesur på meg.


Det er helg og jeg skal slappe av.
Man setter ekstra pris på helgene når man jobber 5 dager i uka.

Det blir nok en tur på hytta også tenker jeg.

Hva skal du gjøre i helgen?

GOD HELG!!!

1 kommentar:

  1. Det er virkelig luksus å ha en dag fri når man jobber fullt. Bare det å få ordnet ærender på dagtid...
    Så fine katter du har :) Kraftig krabat han som er på slanker'n :D
    Det er nå en luksus å ha et karnappvindu fyllt av blodbegerplanter også! Det må bli litt av en blomstring hos deg til sommeren. Jeg gleder meg til å se :)
    God helg! Jeg bruker min til å måke snø og kose meg med innehaging på pc og blant spirer :)

    SvarSlett