Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 1. februar 2014

Jeg blir gal...

Det er ikke en eneste dag uten at det snør.
Hagen min er for lengst blitt borte...den ligger og sover under ei svær dyne.
Mannen min har måkt av drivhuset opptil flere ganger, og nå er det bortevekk.
Lurer på om jeg noen gang finner det igjen..

Det skal bli godt å sitte i Hagestua når 
sola kommer tilbake


 Litt til så er hele grillhuset borte

 Blodbeger stiklingen trives i vinduskarmen
bare sola kunne komme nå så..

 Blodbegerfrøa spirer, men syns de vokser veeeldig tregt

 Fuchsia stiklinger
tror det er Maxima

 Har prøvd meg på stikling av Blåvinge
håper den roter seg

 Muscari er så nydelig med sin lyse blå farge
koselig med disse løkblomstene
får litt vårfølelse da..

 Katta har skjønt for lengst at det aller beste
er å holde seg innendørs
det er da sååå godt å ligge å dra seg på sofan

Her har det stort sett gått i snømåking og brøyting hele uka.
Sindre har jobbet dobbelt skift opptil flere dager nå med brøyting.
Nå er gutta mine på hytta og måker av taket, det er meldt varmegrader og regn.
Og da blir denne snøen plutselig veldig tung..

Jeg er som katta og får pusle litt inne..

God helg klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Ha! Kjenner meg igjen på en prikk...
    Jeg går og kikker opp på taket til nabohuset og frykter den dagen jeg ser en med snøskuffe der. -For da må vel jeg til pers også..
    Lurer på hvordan det blir med varmegrader nå? Hmmm...
    Men det jeg savner mest akkurat nå er sola! Den har ikke vist seg i januar, så jeg får satse på februarsola ;)
    Vi får gjøre som pusekatten så lenge.
    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. Ja, det snør og snør. Nå viser termometeret såvidt plussgrader, så det skal bli spennende å se hvordan det er ute i morgen. Håper ikke det er holke.
    Heldige du som har blodbegre som spirer, her har ikke en vist seg etter to uker.
    God kveld! Anne

    SvarSlett