Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

onsdag 22. januar 2014

Yess jeg har vunnet i lotto...

Ihvertfall trodde gubben det...slik som jeg hoppet rundt og danset i dag.
Hva har skjedd med deg a? Har du vunnet i lotto eller sa han.
Da måtte jeg vise han pottene med blodbeger som jeg har sådd.
Og jaaa de spirer. Jeg er overlykkelig!


De siste dagene har jeg puslet med en del håndarbeid.
Etter hektiske dager på jobb så er det deilig å koble av litt.
Da tømmer jeg hodet og fyller på mer energi.


Helen og jeg har startet med å sy hjerter av traktorslanger.
Vi har lagd maler selv, vasket og klippet gummi.
Disse her har jeg laget av lastebil slange, den er ganske tykk
og det var vanskelig å lage hull til å sy i.
Helen har sydd flotte vesker, og det går også an å lage vedkurv.
Gjenbruk er gøy!


Et lite dukketeppe er ferdig. Er tilsalgs om noen er intr.
Passer til dukkevogn. Eller det kan brukes som sitteunderlag.


Babyteppe har det også blitt. Passer til barnevogn eller vugge.
Fargene er finere i virkeligheten enn på bildet.


Uka går vanvittig fort...snart helg igjen jo.

Ha en flott kveld dere :) sees plutselig igjen.












2 kommentarer:

  1. Enkel glede ja…….og jeg kjenner følelsen når spirene dukker opp :-)

    SvarSlett
  2. De første spirene fortjener såvisst en krigsdans eller minst et jubelbrus. Særlig når de skal vokse seg til flotte blodbegerplanter. Jeg sådde de få egne frøene jeg fikk ut av kjøpeplanten min i fjor, og jammen kommer det en 8-10 små spirer opp nå! Hipp hurra :)
    Du er flink med hendene ser jeg. Det er koselig med håndarbeid.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett