Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 18. januar 2014

Vinter..

Det blir visst vinter i år og', har vel kommet en halvmeter i løpet av kort tid.
Greit med snø, men trenger ikke såå mye lissom.


Mannen min har måkt av drivhuset og hagestua i dag.
Om det skulle bli mildvær er det greit å ikke ha for mye snø på glasstaket.

Vi er allerede midt i januar og dagene har blitt lengre.
Jeg kan snart begynne nedtelling til hagesesongen.
I februar skal pelargonier vekkes til live igjen, og snart kan jeg 
forberede årets såing.







Det er fyr i peisen og tente lys - koooz.

Ønsker alle GOD HELG :)



1 kommentar:

  1. Oi, det var mye snø. I Trondheim har det vært en snøfattig vinter så langt, og jeg satser alt på at den ikke kommer veldig sent. Hagen din ser fantastisk ut, og veldig ryddig=) Fin kveld til deg=) Vibeke

    SvarSlett