Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 12. januar 2014

Nye skatter...

Jeg har startet det nye året med noen nye skatter.
Denne gangen er det noen gamle barneleker som jeg bare 'måtte' ha.

Da jeg var lita så hadde jeg en slik symaskin,
den har jeg aldri klart å finne igjen, 
så gleden var stor da denne dukket opp.


En gammel hest med høyvogn,
den har nok blitt lekt mye med for den er ganske slitt.
Et mini styrkejern som er over 100 år gammelt,
det er bare 8 cm langt. 
Fant også et mini vaskebrett, veldig søtt.
Maileg nissene skal få lov å sitte på hylla en stund til...

Denne ildtoppen gir litt vårfølelse

Sol, snø og minus 13

Det er nok en stund til jeg kan kose meg i hagen

Jeg har vært ute og gått en liten tur, friskt og deilig.

Ønsker dere alle en riktig fin søndag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar