Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 25. januar 2014

Helgegleder

I dag har vi vært på hytta og ryddet vekk jula...var vel på tide det.
Kaldt og mye snø, men med to vedovner og gassovn så ble det fort varmt.
Var på en liten handlerunde i dag morres, og da ble det nye gardiner på hytta.
Koselig med litt andre farger, og syns det ble fint med grått.


Gummihjertene jeg har sydd fikk bli med
og de passet veldig godt inn her




I restekroken på Plantasjen fant jeg denne fine lysestaken.

Nå er vi heldige for vi har skiløype fra gangdøra hjemme og til hytta.
Tar ca en halv time på ski hjemmefra.
Jeg tenker på hvor heldige vi er som har hytta så tett ved,
det gjør at vi kan bruke den så ofte vi vil.

I morgen skal jeg finne igjen frøboksen min.
Har kjøpt en sekk med såjord, og det klør veldig i fingra nå...

I blodbeger pottene popper det stadig opp nye spirer,
og stiklingene jeg har satt har rotet seg. Dette må bli bra.

GOD HELG!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar