Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

torsdag 26. desember 2013

Tilbakeblikk..

Vi er midt i romjula og har hatt noen fine dager med god mat og 
familiekos. En stille og rolig juleaften med bare oss 4.
I går var vi på hytta og fyrte opp, men med plussgrader ute så
blir det fort varmt inne. Helgen skal tilbringes på hytta.

Året er snart omme, må ett nytt og fint komme.
Her er et lite tilbakeblikk 2013.

Mai 
 jeg startet hageblogging

 Juni 
 hagen på sitt flotteste

 Juli 
 vi var mye på hytta

 August 
 var vi i Tyrkia

 Sept 
 høsten snek seg på

 Okt 
haging var over for i år

 Nov 
 Hagestua var ferdig

 Des 
og så var jula her


Det gikk da så fort dette hageåret...
Det har vært den beste sommer og høst ever.
Håper neste hageår blir like fin.
Det som er sikkert er at jeg starter opp nå like over nyttår,
såing og planlegging....har virkelig noe å glede seg til.

Men først skal vi nyte noen fine juledager til.

Ønsker alle sammen et riktig GODT NYTT (hage) ÅR!!

Stor klem fra meg :)

1 kommentar:

  1. God jul! Så morsomt å se bakover på hageåret ditt:) Vi hadde virkelig en fantastisk sommer og høst i år. Selv om våren var helt forferdelig sen... (da var jeg ikke særlig optimistisk i forhold til hvordan resten av sommeren skulle bli) Håper vi får en like fin sesong til neste år:)
    Kos dere på hytta i helgen.

    SvarSlett