Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 7. desember 2013

Julestemning..

Snart er det jula i Dalheim.. 
Nissene har fått lov å komme inn i varmen.
Ute har det blitt snø og det har blitt julestemning.


Fjøsnissen har blitt full og har lagt seg i vedkassa..
det ble visst for mye Tomtebrygg

Godt å ligge der ved ovnen å varme seg

 Det gamle sybordet med alle smånissene

 Det blir ikke jul uten disse gamle 
nisse grytelappene

 Svibel - MÅ bare ha

 Svibler og mose i gamle leirpotter





Dagene går så altfor fort.
I morgen håper jeg at jeg får gått meg en tur i skogen igjen.
Det er så deilig å få kommet seg ut en liten tur.
Kanskje jeg finner mer mose så jeg kan lage en dørkrans til jul.

Uten stress er jeg nå ferdig med de fleste juleforberedelsene.
Vi har fått vasket i kriker og kroker.
Kakeboksene er fulle.
Og ølet er brygget..

Jula kan bare komme..

Ønsker dere alle en riktig fin helg og ei herlig førjulstid.
Klem fra meg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar