Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 15. desember 2013

Jula i Dalheim

Her i huset har det blitt pyntet ferdig til jul, koselig det.
Man får følelsen av at jula varer litt lengre da..
For jeg pleier å 'kaste' ut alt til 2 januar
for da er det nytt år og nye muligheter.

Juletreet fra Sia er jeg veldig fornøyd med
det kostet skjorta, men så har jeg det for resten av livet
og det koster faktisk mye å kjøpe ekte som 
man bare kaster etter jul

 Mine nyinnkjøpte Maileg nisser
kjempesøte

 Fjøsnissen med frue sitter i det gamle trauet
som min oldemor brukte til å bake brød i

Under trappa har jeg laget til et lite nissebord



Katta følger nøye med...hva skjer'a?

Sindre vet at mor liker gamle ting, og her om dagen 
overrasket han meg med å komme hjem 
med noen gamle vinduer
da ble jeg glad.
Har hengt opp snøkulene og pyntet litt her ved peisen
med svibler og heklelykt.

Var på hytta en tur på formiddagen i dag, mannen måkte snø
og jeg var inne og fyrte. Var ganske kaldt da vi kom.
Gleder meg til å være på hytta i romjula.

Snart ny arbeidsuke som venter..

Ønsker alle en fin 3. søndag i advent.
Klem :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar