Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 22. desember 2013

GOD JUL!!

Så er det 4 søndag i advent.
En dag til på jobb og så kan julefreden synke inn.
Det blir ribbe på Hellstrøm's vis i år,
med charlottløk og div snadder.

Pusi passer på at ingen rører pakkene.


Bassefar (Turbo) er i grunn den vakreste i hele verden


Kompiser


Ute er det ikke mye som minner om jul..
varmegrader og vind blir til 
bare is og hålke. Islyktene mine har smeltet..
Har holdt meg inne i dag og har fått gjort litt husarbeid.
Nykokt tyttebærsyltetøy står på benken,
for det må vi jo ha til jul.


Må julen bli fin og gi ro i sinnet.
La alle problemer bli små og forsvinne.
La dagene som kommer bli gode og fine.
God jul og godt nyttår til deg og dine.

Juleklem til dere alle :)







1 kommentar:

  1. Fant bloggen din og da må jeg jo inn å ønske deg god jul! Du har overskudd til både hage, hus og hytte ser jeg, så da regner jeg med at du har det bra. God jul! Brita

    SvarSlett