Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 23. november 2013

Tjuvstart..

Nå klarte jeg ikke å vente lenger..skulle bare prøve å henge de opp, jaja så da kan de 
like godt få henge, er jo bare en uke igjen så...

Det går innmari fort til jul nå...men jeg gidder ikke å stresse og mase. Jula kommer lell.
Med full jobb så må man prioritere hva som er viktigst, ja og hva er viktigst??
Vaske huset rundt...bake en haug med kaker som fugla skal få på nyåret...fly på kjøpesentre og svi av en haug med penger....NEEEI!!! Det er ikke meg i det hele tatt..
Jula for meg betyr vel aller mest å ha tid sammen med familien, kose oss med god mat
og rett og slett være sammen. Jeg vasker litt ekstra, baker kun litte grann og kjøper gavekort til noen få. Jeg syns dette julestyret har tatt helt av de siste årene...og slik vil ikke jeg ha det. Det enkle er ofte det beste..


Det er rimfrost på vinduene
10 minus og ingen snø - ikke bra
håper hagen tåler det

 Et lite mini juletre i et Norgesglass
og helt gratis å finne i skogen

 En stjerne har fått lov å komme fram inne
de andre må vente til neste helg

 Var innom Kremmerhuset og fant disse artige
snøkulene, slike har jeg aldri sett før.
Kanskje jeg burde lime de sammen til en snølykt..

 Legg merke til det runde bordet
dette har fulgt meg nesten hele livet
fikk det som jentunge av bestemor og bestefar

 Helen (på jobben) og jeg har laget stjerner
av pinner som har ligget i skogen
også har jeg hatt på en liten lysslynge

På kjøkkenet har det kommet svibler på bordet
disse må jeg ha mange av framover mot jul
det lukter så innmari godt av de

Ønsker alle ei flott helg :)



1 kommentar:

  1. Ja du får det til du Anne :-) . Kos deg i adventstiden .
    Torill

    SvarSlett