Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

fredag 8. november 2013

Akkurat nå

så kjenner jeg at jeg lengter etter sommer igjen. Kjeder meg litt på denne tida av året.
Kjenner liksom det klør litt i hagefingrene mine. Det blir litt for lite uteliv på meg nå, det er
jo mørkt med en gang man er hjemmat fra jobb.. Men i morgen, ja da skal jeg ut i skogen
og plukke grønn mose til juledekorasjonene. Det er så fint sammen med svibler.
Greit å finne det nå før det har kommet snø.

Det som er fint med høst og vinter
er at man gleder seg til det blir vår og sommer igjen



 Uteplassen før vi fikk glassveggene

 Og her det ferdige resultatet
Jeg har vært og kjøpt store hvite adventsstjerner
som skal henge i vinduene

 Stusselig i bedene her
i forhold til bildet lenger opp

 De nye møblene er jeg fornøyd med
blir bra å sitte her å spise middag
vi spiser ute nesten hver eneste dag om sommeren
og nå blir det enda bedre med glassvegger og varme..


Jeg gleder meg til i morra for da skal jeg på skattejakt...i en låve...
Dere skal nok få se hva det er for noe spennende jeg skal hente.

Ønsker dere alle ei riktig god helg.
Og husk å ikke mase og stresse, gå en tur i skogen og lytt 
til ro og stillhet...

Jeg skal ihvertfall en tur i skogen, og mens jeg går der
skal jeg tenke på lille Ylva som døde for noen dager siden
bare 7 år. Varme tanker til familien. Livet er skjørt..

Klem :)


1 kommentar:

  1. Enig med deg...! Jeg gleder meg allerede til neste hagesesong. Det er liksom ikke mer å gjøre i hagen nå. Alt er vått og delvis frossent.
    Tror jeg gjør som du sier og tar meg en tur i skogen i dag:)

    SvarSlett