Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 30. november 2013

Advent

Har vært en tur på hytta i dag og ordnet i stand til jul. Mannen min har satt opp fuglebrett
og 'kønnbænn' . Har hengt opp adventstjerne og skiftet gardiner. Ble så koselig atte.
Kjenner jeg gleder meg til å være her i jula.



 Ble lunt og koselig med røde gardiner


 Nissefar fikk plass på bordet
så får han være her å passe på hytta

 På julemessa fikk jeg kjøpt denne 
søte lille utedassen

 Og jammen sitter det ei lita nissejinte der

Det har blitt advent i heimen også, koselig med alle stjernene i denne mørketida.
Jeg tenner mange lys om kveldene og brenner røkelse.
Tida fram til jul skal nytes her i huset.

Gubben og katta ligger i sofan og slapper av.
Og jeg skal finne meg en god kopp kaffe.

Ønsker dere alle ei fin adventstid.

Klem :)

1 kommentar: