Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 1. oktober 2013

Prosjekter i fleng...

Det har vært så deilig å ha høstferie, har fått gjort masse som jeg har lyst til.
Fikk endelig tid til å male litt, og pidestallskapet mitt er nå endelig blitt hvitt.
Da passer det bedre inn med alt det andre jeg har i vintage stilen...
Akkurat nå så holder jeg på med å male paller som skal henge på veggen.


Har malt to slike hyller
Den ene skal henge i gangen
 med litt lykter og pynt..

 Når det blir mørkt så sitter jeg og hekler lykter
og ikke nok med det...jeg har også begynt
på to nye tepper i bestemorruter
blir vel ferdig en gang..

 I helgen rakk jeg 3 loppiser 
Fant disse søte krydderkrukkene
og det ble med litt annet også..

 Denne fine lille høyvogna ville mannen min ha
for slik hadde han som guttunge
håper jeg en gang finner en liten tre hest

 Vi var på hytta i helgen og puslet med litt..
Jeg tok fram litt høstfarger inne i stua


Sommeren er over for i år, nå er det fine høstfarger ute, syns dette er ei fin tid jeg.
Om kvelden tenner jeg masse lys både ute og inne.
Kvitrime om morran er det og'

Ønsker alle en fortsatt fin uke :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar