Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 26. oktober 2013

Prosjekt Hagestue

Mannen min er i full sving med bygging av Hagestua,
åh som jeg gleder meg til den blir ferdig.
Drømmen blir virkelighet...


 Det skal bli så fint å sitte her og nyte utsikten
av hagen og blomstene

 Dette er på sørvest siden av huset så
det blir sikkert veldig varmt her..men 
da kan vi skyve til side alle dørene

 Det fine med hagestue er at man får forlenget
sesongen med minst 1 mnd både på vår og høst
også trengte vi en plass med tak over
vi har jo ikke akkurat vært bortskjemt med fint
vær de siste åra...bortsett fra i år da.

Jeg har tenkt å kjøpe persienner å henge opp på alle veggene
også får vi se om vi trenger solskjerming i taket.
Håper det blir plussgrader noen dager til, så rekker jeg å pusse alle vinduene.

Jeg har veldig mange norgesglass og vi fikk en ide om å lage 
en skinne i taket som det skal henge 3 norgesglass lamper i.
Det tror jeg blir koselig. 

Og til advent....jepp det blir nok noen 'svære' hvite stjerner i vinduene..

Grått og trist vær i dag....regner også.
Drive inne å pusle med litt tenker jeg.

Ønsker alle en kjempefin helg :) hei så lenge :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar