Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 6. oktober 2013

Forandringer i heimen..

Jeg liker veldig godt å møblere om og flytte på ting..da slipper det å bli så kjedelig.
Så de siste dagene har jeg malt litt og gjort om litt. 

Pallehylla jeg malte for noen dager siden
er kommet på plass

 Bildehyllene mine har jeg flyttet ut i stua
Det ble veldig koselig

På kjøkkenet hadde vi et stort framskap
det fikk jeg omsider solgt
og da måtte jeg ta noe annet jeg hadde så lenge
har andre planer for denne veggen etterhvert...
kjøpmannsdisken skal uansett males hvit 

 Jeg har samlet litt av loppis funnene mine
på hyllene. Er ikke nyperose mugga fin ?


 Endelig er bordet på plass...det som jeg har ønsket meg så lenge.
Var heldig og fikk tak i 4 stoler til, maken av de jeg kjøpte i sommer.
De andre to står på den andre verandaen.
Vi har glass tak på denne uteplassen og mannen min er veldig snill
for han har bestilt glassvegger . Så da blir det endelig hagestue på oss.
Er vi heldige så rekker vi å montere før snøen kommer.
Gjett om jeg gleder meg :)

Dette er egentlig puseverandaen hehe 
for begge kattene elsker å ligge i de stolene
ikke så rart kanskje, sikkert deilig å ligge på skinnfellen

I morgen skal jeg kose meg ute, det er jo så hærlig høstvær.
Sol og varmt  har det vært i dag.

Ha en fortsatt fin helg :) klem 


1 kommentar:

  1. Her var det mye spennende å se. Riktig stilig med gammelt og nytt :-)

    SvarSlett