Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 12. oktober 2013

Er det mulig????

Vi skriver den 12 oktober og det er jo det fiiiine høstværet. Sola skinner og godt og varmt.
Verandadøra står på vidt gap...og huset får luftet seg. Har hatt rydde og vaskesjau i dag.
Så deilig å sitte ute på verandaen og drikke kaffe og kose seg.

Rosene blomstrer fortsatt
Dette er New Dawn

 Oktober bergknapp

 Kinasøte er virkelig flott nå
de lyser opp i bedet

Se så flotte farger det er nå

 Verken jeg eller katta lengter etter snø...



 Blodbegeret holder koken...
har klart seg bra selv om det har vært noe frost

Det har vært hjemme alene dag for meg, deilig det og' kan gjøre som jeg vil...
Bård steller ku i helgen, og de andre kara i huset driver med vedhogst.

Nå skal jeg ut å gå tur i skogen og da vet jeg det er to som dilter etter,
nemlig kattene, de elsker å være med på tur.
Kanskje jeg ser noen rådyr, har nemlig 9 stykker som går her hver dag,
koselig det...bare de ikke spiser opp alt av blomster.

GOD HELG!!

2 kommentarer:

  1. For en blomstring! Hvem skulle tro vi skrev oktober?!

    SvarSlett
  2. Så flotte tuer av kinasøte du har. Snakk om å lyse opp! Det er jo en utrolig fin oktober. Når jeg ser alle blomsterbildene dine er det nesten ikke til å tro at vi er halveis ut i denne høstmåneden allerede.
    Koselig å ha slike dager for seg selv. Håper du fikk en deilig skogstur med firbent følge. Ha en fin søndag også:)

    SvarSlett