Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

torsdag 12. september 2013

Snart helg

I dag har jeg vært effektiv syns jeg, først jobb og når jeg kom hjem så fikk jeg endelig
tatt og ryddet alle pelargonier inn i drivhuset. Greit å få gjort det nå, for plutselig så er 
det rime om morran. Kjøpte et brett med Calluna som jeg har satt litt rundt omkring.
Syns de er så fine om høsten. Og så til slutt har jeg vasket huset så det er rent til helgen.
Godt for alt som er unnagjort. Da er det deilig å komme hjem fra jobb i morra og bare
kunne slappe av.



 Godt å ha stort drivhus når alle disse skal ha plass

 Tenker de skal få stå her ei stund
før jeg tar de inn på planterommet


 Bedre sent enn aldri
Først nå denne har begynt å blomstre
Cobea (Klokkeranke)

 Vi har også rukket å være på hytta et par ettermiddager
og gjort litt mer på de nye rommene.
Mangler bare de nye vinduene så er vi ferdige.
Min flinke handymann har gjort alt selv, og ja...jeg ble fornøyd.

 Den gamle kommoden har min mann arvet etter sine besteforeldre
Og de hollandske krukkene er kjøpt på loppis

 Det nye sengerommet
Senga har jeg beiset i drivved

 Syns det passet bra med litt farge på senga
til de hvite veggene

En arbeidsdag igjen så er det helg.
Håper det blir fint vær så jeg kan være ute å kose meg, gå tur i skogen, kanskje plukke litt bær, sopptur, slappe av, bålkos, vinglass....

Ønsker dere alle ei riktig fin helg og kos dere masse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar