Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 3. september 2013

Nyperoser..

er endelig ankommet. Serviset fra Stavanger Flint som er det fineste jeg noen gang
har sett. Fikk for mange år siden to kopper med skål av bestemor, og nå hadde jeg 
bestemt meg for å begynne å samle. Det viste seg at det skulle bli vanskelig, for det
har ikke vært lett å få tak i deler. Men så etterlyste jeg slike deler, og da haglet det inn 
med henvendelser. I går var jeg og hentet noe kaffeservise, fløte og sukkerkopp, fat,
og en gammel sausenebb. Og så ringte det en mann i fra Vestlandet og sa han hadde et
middagsservise og kaffeservise han lurte på om jeg ville ha...pakka kommer i morgen. Lykkelig....JAAAAA.





 Mer plass....alle skuffer og skap er fulle. Så jeg trengte mer plass til alle de gamle servisene. Så fikk jeg dette skapet av ei, og det passet jo perfekt hos meg.
Greit med hjørneskap for det tar ikke så mye plass. 
Syns skapet er ganske søtt jeg...gammelt er det og'


 Gammelt servise etter min Farmor
så dette er jeg veldig glad i

 Den gamle suppeterrinen passet veldig godt her

 Øverst på ønskelisten er denne muggen i Nyperose
Håper jeg en gang er heldig å få eie en slik (bilde er lånt)

Nå skal jeg ut å kose meg litt i hagen.

Ønsker alle en fin fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar