Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

mandag 23. september 2013

Bestemorruter

Jeg har vært og hamstra garn til høstens produksjon av tepper og puter, syns det er 
så kos å pusle med dette på kveldstid. Det blir jo så fort mørkt atte...
Hekler noen ruter nå og da og plutselig så har jeg et teppe, godt å varme seg med til 
vinters. Ellers så hekler jeg på syltetøyglass, også strikker jeg litt sokker.
Fant en superfin oppskrift på Bosniatøfler, de ble det mange av sist vinter.
Da blir dette tidsfordriv framover til jeg igjen kan begynne å planlegge hage og såing.



Har samlet en pappeske med glass
så nå skal jeg lage en del slike men i hvit

Bosnia tøfler både til store og små...

Her er bestemorruter teppe og puter jeg lagde i vinter

Se hva som kom med posten i dag...
Endelig så dukket muggen opp
denne har jeg ønsket meg i evigheter
den er bare så nyyydelig

Enda så venter en overraskelse... en pakke fra Nostalgias Uthus
Den ble sendt i dag så da har jeg noe å glede meg til.
Var forresten på loppis på lørdag, da ble det noen flere bestemorkopper
også fant jeg en gammel sjarmerende liten radio.
Nå til søndag skal jeg på bruktmarked hos Mettemor's Drøm, gleder meg.

Har vært og kjøpt maling i dag, skal ha litt høstferie denne uka ,og har et prosjekt på gang...

Ønsker alle en fin uke :) så sees vi plutselig igjen :)















2 kommentarer:

  1. Hei! Selger du heklede tepper? Eller vet du om noen som gjør det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke laget tepper og solgt. Har kun heklet til meg selv. Vet dessverre ikke om noen som gjør det. Vet ikke om jeg har tid til å ta det på meg. Kan tenke litt på det.

      Slett