Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 31. august 2013

Kosekroken er ikke ledig...

og det er det sjelden at den er. For disse to elsker å ligge her på skinnfellen.
Og hvis vi setter oss kommer de med en gang og sitter og ser på oss, nærmest så jeg 
'hører' dem sier, kan du flytte deg for dette er stolen min...Ja de pusene er herlige.




 Syns det har blitt så høst i hagen nå og kjenner at haging er liksom litt over. 
Jeg har fått plantet alt som er sådd og som skal blomstre neste år. Nå gjenstår det 
bare å vaske og rydde drivhuset etterhvert, men det er ikke vinter enda...
Men det er veldig koselig å rusle en tur å se på at det er mye fin blomstring enda. 
Slik som storhjortetrøst på bilde under. 

 Vingefrøstjerna ser nesten ut som lilla brudeslør

 Potteplantene har holdt seg fint, de skal få stå ute til det blir frost
før jeg tar de inn på overvintring

 Blåvinge har stått ute i hele sommer
og den har blomstret hele tiden
masse nye skudd er det også

 Pelargoniene blomstrer i ett sett
de har blitt så store å fine

 'Hills of snow'

'Rio Grande' 

Høsten er en fin tid også syns jeg, mørke kvelder og man kan tenne lys og
gjøre det koselig rundt seg. Både ute og inne. 
Fint å pusle med litt inne igjen også, snart tid for litt håndarbeid på kveldstid.

Mannen min har reist på hytta for å gjøre siste finish på de nye rommene.
Jeg gleder meg til å innrede og 'stæsje' litt. 
Har fått tak i noen eldgamle hesje staur som er blitt grå i fargen, de har jeg tenkt å bruke
inne til noe....dere skal få se når det blir ferdig.
Rommene blir nok i gammel stil, det passer liksom meg best.

Ønsker dere alle en riktig fin helg :)


1 kommentar:

  1. Så koselig det ser ut til å være hos deg! Og så fine puser(det må jeg jo nesten si, for den gule er prikk lik på en vi hadde før, og den skilpaddefargede var enormt lik han vi har igjen nå). Våre puser har også alltid elsket skinnfeller og ullpledd. Og det er vel ikke så veldig rart, så varmt og godt som det er å sitte på.

    Ønsker deg og en god helg!

    SvarSlett