Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 20. august 2013

Herlige Tyrkia

Vi har hatt en kjempefin uke i Tyrkia, nærmere bestemt Kizilagac utenfor Side.
Bodde på et 5 stjerners hotell med all inclusive og det kan virkelig anbefales, 
det er det flotteste hotellet vi har vært på noen gang i Tyrkia, og maten....kan ikke 
beskrives. Vi kunne spise og drikke døgnet rundt, også den gode Tyrkiske maten da...


 Hotellet ligger på stranden


 Veldig mye pene blomster der



 Se på den svære kaktusen

 Far og sønn måtte prøve parasailing
og det var gøy


 Jammen var det katter der også...
denne søtnosen likte å bli koset med

Ikke ofte jeg drikker øl, men godt var det...i denne varmen 

Det har vært ekstremt varmt hele uken, torsdag og fredag var værst...med over 40 i skyggen, og da var det over 50 i sola. Det var ikke mulig å ligge å sole seg, måtte holde oss uti vannet eller under parasollen. På natta har det ligget på 31 grader..
Litt rart å komme hjem og måtte finne fram fleecejakka...men slik er det.

Det satt to firbente på trappa da vi kom hjem, gjett om de var kosete. Og slik som jeg har savnet de. Men Sindre har vært hjemme og passet hus og katter, så de har hatt det 
så bra. Nå er det blitt mørkt, så da får jeg vente til i morgen før jeg sjekker hvordan det har gått med hagen mens jeg har vært borte.

Ja da er late dager over for denne gang...

Hei så lenge :)


1 kommentar:

  1. Så fint dere har hatt det Anne.Synd det er så varmt.Vi er ikke vant til slik varme her på berget vet du . Snakkes.
    Torill

    SvarSlett