Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 25. august 2013

Helgegleder

Vivi's Hagerom har startet opp igjen med helgegleder og det vil jeg selvfølgelig
være med på...Min helgeglede har bestått i å være på hytta og hatt kvalitetstid sammen
med mannen min. I dag har vi vært på tur i skogen og plukket masse bær, skogen 
bugner av disse delikatessene. Det ble 10 liter blåbær og 7 liter tyttebær, dette blir 
snadder å finne igjen utover høsten. I morgen skal jeg lage syltetøy. Vi har tenkt å 
plukke mer bær neste helg, hvis været blir like fint som det har vært i dag.
Vi har kost oss skikkelig, hatt med niste og kaffe og nytet stillheten rundt oss.


 Det er veldig mye bær i år
vanskelig å bestemme seg for hvor vi skulle plukke
det var jo fullt overalt

 Bærplukker av gammel årgang...slik jeg liker det...

 Det har visst vært andre her også..

 En liten spasertur fra hytta så er vi her

 I går kveld var det veldig vakkert i solnedgangen
vannet lå helt stille og trærne kunne speile seg i vannet



Da er ferien snart over og jobben venter i morgen.
Men jeg har heldigvis to uker igjen så det blir nok litt høstferie på meg,
og vi har allerede snakket om å reise til Tyrkia igjen...savner varmen allerede.

Ha en fortsatt fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar