Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

onsdag 21. august 2013

Hagen forteller meg

at det går mot høst....men jeg vil ikke høre på det. Jeg velger å kalle det sensommer jeg.
Det er fortsatt mye fin blomstring syns jeg, mot for tidligere år, det kommer nok av den 
fine sommeren vi har hatt her på Østlandet. En liten hagevandring i dag så ser jeg at 
noe er på hell, mens andre har begynt høstblomstringen. Deilig vær er det også, 
jeg går faktisk i bikini. Siste ferieuken min nå så da gjelder det å ta vare på og nyte
stundene i hagen.




 Lukterter som jeg har sådd av 
frø jeg samlet i fjor

 Liker så godt de litt spesielle fargene
denne sarte rosa her er bare helt nydelig

 Hosta som står i skyggebedene er fine
de andre går mot slutten nå
de er blitt så stygge i bladene av sola


 Clematisene er ekstra fine i år



Ønsker alle en fin ettermiddag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar