Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

mandag 5. august 2013

Feriemodus...

Første dag i ferien og jeg har ikke gjort noe fornuftig i hele dag, bare sullet rundt.
Det føles egentlig ganske kjekt å ikke ha gjort noe som helst, det går jo i hundre
ellers i året så...ganske deilig å slappe av. Har ruslet en tur i hagen og sett på alt som
blomstrer. Å jammen er det mange humler, det surrer på hver eneste blomst.
Så forresten en flott rådyrbukk komme hoppende på jordet bak meg, han var så fin.

Men i morgen, ja da må jeg se å gjøre noe...både jeg og pusi er late....











Jeg har forresten vært på loppis og brukt 3 dager på rad, det liker jeg. Fant masse fint.
En del av det har blitt med på hytta. Jeg er stadig på utkikk etter gammelt porselen.
Syns det er så mange fine serviser. Også er jeg veldig svak for de med blomster på...

Nyperose - dette skulle jeg svært gjerne hatt mer av
disse koppene har jeg fått av bestemor

Grønn Marie - dette serviset samler jeg også på

Jeg blir kjempeglad om noen har slike deler å selge til meg :)

Jeg samler også på gamle kanner og mugger, fløtesett, bestemorkopper, sausenebb,
eggeglass, egghøner, gammelt sengetøy...med mere...
Morro med slike gamle skatter. Det skal være noe bruktsalg til helgen også, like ved 
der jeg bor, så da blir det nok en tur dit også. 

Eldstesønnen Sindre er på ferie på Kreta og nå kjenner jeg at jeg savner han, men det 
går fort til han er hjemme igjen. Vi prater jo med hverandre hver dag så jeg vet at han har
det kjempefint. 

Nå skal jeg ut en tur å gå kveldsrunden i hagen, og etterpå ja da skal jeg tenne masse
lys i lyktene mine...det blir da så fort mørkt.

Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen :) ha en fin kveld :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar