Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 10. august 2013

Bare timer igjen...

til jeg sitter på flyet til Tyrkia, det skal bli kjempedeilig. Sol og varme, godt for skrotten det.
Det er godt over 40 gr i skyggen på dagtid...kanskje i meste laget, men jeg skal leve som
fisken.

Vi har pleid å reise til Side i Tyrkia i flere år, liker oss veldig godt der. Så nå venter
late dager på solsenga :)

Ellers så har vi vært mer eller mindre på hytta denne uka, er snart ferdige med det 
nye soverommet og garderoben. Da vi flyttet kjøkkenet, så ble det gamle kjøkkenet 
til overs. Vi trengte et soverom til så da delte vi rommet i to og fikk nytt soverom 
og en stor garderobe, det ble en bra løsning for oss. Da har vi pusset opp hele hytta 
både ute og inne i løpet av 1 år, takket være min kjære handymann. 

Jeg har naturligvis fått tid til å pusle litt i hagen også, var masse som måtte klippes ned
etter regnværet. Riddersporene lå langflate og stormarikåpa hadde lagt blomstene sine
utover hele bedet. Det ble 3 svære trillebår lass...Godt å få ryddet opp litt i bedene
før høsten setter inn. 

Ennå så er det mye vakker blomstring...må det vare ei god stund til.








Da skal jeg nyte resten av kvelden med en god flaske vin.
Ønsker alle en fortsatt fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar