Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 23. juli 2013

Hagen skriker etter vann..

men ikke jeg...for det varer jo ikke evig denne varmen. Det er bare såå etterlengtet å 
få en slik sommer, vi som bare har regnet bort de siste åra. Akkurat nå så får hus og
hage leve sitt eget liv. Vi reiser stort sett på hytta etter jobb for å bade, og kose oss 
ute i båten. Håper bare at august skal bli like fin for da skal jeg ha ferie.

Lychnis Coronaria (Fløyelstjæreblomst)
disse MÅ jeg ha i hagen
er supernydelig med sin nesten selvlysende rosafarge
disse sår jeg hvert år da de er 2årige

 Strandkattehale har jeg mange av
de er så fine

 Rosa liljer

 Riddersporene er ekstra fine nå
de brekker så fort det begynner å regne
så jeg må nyte de så lenge det varer

 De mørke blå er også fine
selv om jeg liker de turkise best

 Det er så koselig å vandre opp til drivhuset nå
langs hele stien er det fullt av blomster

 Vakkert også lukter det så godt

 Hostabedet er helt fullt

 Nestle sommerfuglen soler seg

 Steinbedet med mange forskjellige 'puter'

Vel, nå står vanning for tur..


2 kommentarer:

  1. Så mykje fin blomstring i hagen din...nydelig.

    SvarSlett
  2. For en vakker hage du har! Mange nydelige blomsterbed. Skulle gjerne lånt dine fingre en ukes tid:)

    Ønsker deg nydelige sommerdager.

    SvarSlett