Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 13. juli 2013

Farvel

I dag fløy den siste fugleungen og redet ble tomt, den satt på kanten og kikket på meg,
jeg ønsket den god tur videre i livet sitt. Det har vært så koselig å ha de der.
Det er så fint å være på hytta for det er så yrende dyreliv og det passer meg perfekt,
jeg som er så dyrekjær. Vi mater fuglene hele året og de er er så vant med oss at de kommer og spiser om jeg står helt inntil fuglebrettet. Hjemme har jeg jo to puser og da 
nytter det ikke å ha noe fuglebrett..


Hyttehagen blir til..det nytter ikke at mannen min sier jeg har nok blomster og hage 
hjemme. Jeg MÅ bare ha noe rundt meg. Han har vært snill da og laget steintrapp og skråning. Her har jeg plantet akeleie, astilber, lammeøre, kinasøte, stormarikåpe, stjerneskjerm og flekktvetann.




I dag har han gjort klart for mer plen også har han tatt opp igjen alle skiferhellene foran verandaen og jevnet underlaget og lagt de på plass igjen. Det ble veldig bra.
Da så jeg med en gang at det blir plass til et blomsterbed jippi.
Tenker jeg skal hjem å fylle opp noen kasser med stauder å ta med.

Ellers så storkoser vi oss om dagen med det herlige været, å være på hytta nå er jo nesten som å være i syden. Vi har jo vannet rett utenfor hytta og de store gutta 
våre bader og koser seg. De har vært ute med båten flere ganger og fisket og det ble 
da noen små ørreter. 


Ønsker alle en fortsatt fin helg :) klem fra meg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar