Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

torsdag 18. juli 2013

Burgundy Ice

I fjor var jeg heldig og fikk tak i denne lekkerbisken av en rose. Hadde ønsket meg
den lenge, for den dyp mørke fargen er noe jeg liker veldig godt. Tenk at den har
klart vinteren..måtte beskjæres ganske mye og jeg trodde vel egentlig ikke at det
skulle bli noe særlig blomstring. Men nå er den full av knopper.



 Rose de Rescht - denne lukter sååå godt

 Må bare vise hvor enorme blodbeger plantene har blitt, 
helt stinne av blomster


 De får en del gjødsel da...

 Cobea (Klokkeranke) gleder meg til den skal blomstre
denne var bitte liten da jeg plantet den
og nå har den blitt stor, nesten så jeg kan stå å se på at den vokser

 Liker så godt disse fylte petuniane 
har flere av de..

 Lys lilla hengepelargonia - de passer så godt i de pottene

Skal på hytta igjen til helgen, og håper at vi får gjort litt mer i hyttehagen. Skal ha med
et par kasser med stauder. Det er jo meldt strålende vær, så det blir vel tid til litt sol
og bading. Også skal jeg inspisere multemyra, så godt og varmt som det har vært nå
så tror jeg den er moden snart. Nylaget multesyltetøy mmmm det er digg det.

Ønsker alle ei riktig fin helg - og kos dere masse i sommervarmen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar