Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 2. juni 2013

På Skumsjøen

har vi hytta vår. Dit er det lettvint å reise, bare 15 min biltur så er vi fremme. Kjekt for den som er hagegal, da er det kort vei hjemom en tur for å vanne blomster. Vi har puslet litt inne i dag for det har stort sett bare regnet og tordnet. 







Det nye kjøkkenet begynner å ta form. Vi har revet en vegg i stua og tatt det ene soverommet til kjøkken, mer praktisk å ha åpen løsning syns vi. Mangler noen skapdører og litt listverk, men snart ferdige heldigvis.



Jeg MÅ jo ha blomster på hytta og...



 De som bor her får det nok travelt framover...lå veldig mange egg i redet

 Eldste sønnen Sindre kom med traktor og motorsag i dag, må ordne litt vinterved..







4 kommentarer:

  1. Så fint dere har det der, koselig hytte.
    Så kjekt med kort veg hjem, en hygger seg ikke hvis en vet at hagen må vannes.

    Fine bilder, Marit.

    SvarSlett
  2. Flott på hytta di, så koslig hytte, å tenk å kunne være framme etter noen minutter, herligt. Likte inngangspartiet, og kassen på veggen. Der kommer du nok til å kose deg masse. :)

    SvarSlett
  3. Så fint du har det på hytta. Skumsjøen er så koselig. Jeg var mye der på hyttetur da jeg var ungdom. (Venninne med hytte.)
    Lettvint å benytte hytta når det er så kort vei dit:)

    SvarSlett
  4. Veldig trivelig både på hytta og hjemme :)

    SvarSlett