Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

søndag 23. juni 2013

Midtsommer...

og hagen er på sitt aller frodigste. Det er nå utover den store blomstringen starter, har nok en del planter som ikke blomstrer før i juli og august. Men jeg er veldig glad i planter uten blomster, som har flott bladverk. Og det hender faktisk at på enkelte planter fjerner jeg blomsten, fordi jeg ikke syns den gjør så mye ut av seg og fordi jeg syns bladverket fortjener oppmerksomheten.

Hostaene er nå godt i gang... og for noen lekkerbisker det er, absolutt min favoritt


 Dagliljene har masse knopper




 Hosta med limegrønn farge liker jeg godt


 I skyggebedet bak stabburet har jeg mange forskjellige Hosta, Iris, 
Liljer, Hasselurt og Allium (Kirgisløk). Alliumen er veldig fin i år.



Nå skal jeg ut å pusle litt i hagen...selv om det regner.  Ønsker dere en flott søndag.



1 kommentar:

  1. Fint hos deg nå Anne. Hosta strutter av liv nå , og enda vokser de vel litt.
    Torill

    SvarSlett