Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 11. juni 2013

Heldige meg..

Ja så ble det til at jeg kjøpte middagsserviset og...den snille damen kom på jobben i dag og leverte det til meg. Og hun hadde med en overraskelse til meg, jeg fikk nemlig 6 stk dessertskåler i samme mønster som karaffel og likørglassene, gjett om jeg ble glad. 
At det finnes slike utrolige snille personer. 


 Det står stemplet Figgjo Flint- men er usikker hva motivet heter
Nydelig er det - komplett til 12 personer , og prisen var jeg fornøyd med

 Disse fikk jeg..er jo kjempesøte da

 Er det noen som vet hva dette heter og om det er Norsk?
Det er visst fra 1920 årene...

 Jeg har to slike kopper som jeg har fått av bestemor, det er Stavanger Flint og heter Nyperose. Jeg ønsker meg veldig gjerne mer av dette og har saumfart Finn men fant ingenting. Men jeg får fortsette å lete, men er det noen som har eller vet om noen som har noe å selge så er jeg veldig interessert.

Det er så deilig vær så nå skal jeg ut å gå runden min i hagen og innom drivhuset å vanne.
Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Hei. J har et lite fat ettdr min bestemor i den serien. Prøvd og finne ut hva d heter j også. Eneste j vet er at d er logoen fra 1950 bakpå. Om du er interessert så kan j sende bilde. Er helt og fint uten skader. Gunn-Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du kan gjerne sende meg et bilde av fatet Gunn-Marie.

      Slett