Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

mandag 10. juni 2013

Den gamle stil...

Helt fra jeg var småjente så har jeg likt gamle ting, husker jeg gikk rundt og beundret min bestemor og farmor's kaffekopper. Jeg har vært så heldig å arve en del av dette og det betyr veldig mye for meg. Har samlet på mye opp i gjennom årene. Liker veldig godt å dra på loppis og bruktmesser. I går var jeg en snartur innom Finn og da fikk jeg se et aldeles nydelig sett med karaffel og likørglass. Den snille damen dukket opp på jobben i dag og overleverte herligheten...heldige meg. Hun hadde mer ting på lur, så jeg tror det blir et middagsservise på meg også..

Her er herligheten - ikke så rart at jeg liker blomstermotiv er det vel..

 I dette skapet har jeg mange gamle minner

 Elsker gamle kanner

 I hylla står et bilde av mine oldeforeldre

 Den gamle kjøkkenbenken fra 1920 tallet elsker jeg

 Den gamle bakebollen som min tippoldemor brukte

 Noen gamle bestemorkopper og et gammelt forkle

 Denne dukken fant jeg på loppis en gang

 Bildehylla mi er jeg glad i 

 Pidestallskapet skal jeg male hvit i sommer

 Skuvsengen står i stua - kattene elsker å ligge i den
Putene og teppet heklet jeg i vinter - det er laget i bestemorruter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar