Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 15. juni 2013

Blomstring

Da har blomstringen startet...kommer mer og mer for hver dag nå. Bedene er tette og fine så nå trenger jeg ikke å luke så veldig mye og det er godt. Det har vært noen intense uker fram til nå med å holde det ugras fritt. Nå skal jeg bare gå rundt å nyte og kose meg i hagen.

Her er litt av det som blomstrer akkurat nå...

Blå valmuesøster

 Ville orkide

 Akeleiefrøstjerne

 Hvit akeleiefrøstjerne

 Stjerneskjerm

 Løytnantshjerte er en gammel 'oldemorstaude'

 Syns den hvite er fin 

 Sommeranemone

 Se så fin rhododendron er nå


 Blodbegerplanta er blitt kraftig og fin med masse blomster


Ønsker alle ei riktig fin og solfylt hagehelg :)



1 kommentar:

  1. Så mye lekre blomster du har i hagen din - og fra innlegget under så sier jeg bare wow - så utrolig flott hage! Ha en deilig helg!

    SvarSlett