Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

fredag 7. juni 2013

Betongstøping - Del 2

Andre og tredje kvelden med betongstøping så laget vi tråkkeheller, vi støpte i isbokser. 
Noen ville ha avtrykk av fine blad, og noen pyntet med fine steiner. Vi laget flere fuglebad av rabarbra blad også. Vi har hatt det veldig fint disse tre kveldene. En stor takk til hagelaget som ordnet istand det hele.

Her er noen av mine fat ferdige

 Her skal jeg støpe heller med blad av storkenebb og marikåpe

 Jeg har fylt betong i gummihansker 
og i de gamle fjøs støvla hehe

 Bodil vil også støpe i gummihansker 
blir tøft å legge hendene i blomsterbedet

 Merete lager blomsterpotter

 Inger og May har laget mange tråkkeheller 

 Her er alle mine fat på rekke og rad - hele 6 stykker ble det

 Ble superfornøyd med denne store her

 Tror jammen jeg skal ha et på hytta og...

I morgen skal jeg besøke Helen som jeg jobber sammen med, og da skal vi støpe fuglebad og mye annet rart. Det gleder jeg meg veldig til. Men aller først så skal vi på loppis, håper vi finner masse rart.  Helen og jeg er så heldige at vi har akkurat samme interesser, vi klekker ut mange gode ideer sammen....

Ha en fin kveld alle sammen 

2 kommentarer:

  1. Hva er det du støyper med? Mur og puss????

    SvarSlett