Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 25. mai 2013

Hageplanlegging

Den fineste plassen i hagen vår er ved stabburet og drivhuset. Dette var tidligere en skråning med gras, men mest mose. Det var rett og slett et problemområde. Hele området måtte fylles opp med stein og masse, deretter laget vi nivåforskjeller med trapper ned til de ulike rom. Vi har selvsagt hatt hjelp av gravemaskin her. Men den snille mannen min har hatt maaange timer med trillebår, hakke og spade.. Vi holdt på en hel sommer med å lage dette rommet i hagen og det er absolutt vårt favorittsted. Endelig fikk jeg plass til drivhuset jeg hadde ønsket meg i lang tid. Skigarden er det mannen min som har satt opp. Det ble en fin ramme rundt det hele syns vi. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar