Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

tirsdag 21. mai 2013

En grå dag...

Fy som det har regnet og tordnet i natt, var oppe halv to for å se åssen det gikk med blomstra mine ute. Kattene likte ikke regnet ihvertfall for de kom å la seg i senga vår. Nå som vi har hatt det så fint i helgen med skikkelig sommervarme. 

Har fått kost meg mye i hagen nå i helgen, mye av bedene er rensket for ugras. Og jeg har fått pottet ganske mange stauder. Skal ha en del stauder for salg utover sommeren.
Mannen min rengjorde dammen i helgen så nå er den så ren og fin.

Snart skal det se slik ut ved dammen...(bilde fra i fjor)

Slik er det i drivhuset nå, pellisene mine får bo der til jeg er sikker på at det ikke blir mere nattefrost..

Den fæle kjøkkenbenken som stod i uthuset på hytta er perfekt i drivhuset, jeg har planer om å male den i en lys lys grønn farge, det tror jeg blir fint. Man kan skimte senga i bakgrunnen, der pleier kattene å slappe av når jeg driv her inne og pusler.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar