Hus Hage Hytta Interiør Kattene og ellers det som opptar meg i hverdagen.

lørdag 25. mai 2013

Det spirer og gror..

I dag har jeg virkelig fått kost meg i hagen. Det er jo såå godt og varmt og hærlig å kjenne sola igjen. Har gått over en del bed og luket skikkelig. Det spruter jo opp etter alt regnet som kom. Men om en stund så har alle staudene vokst seg store og fine og da kveles ugraset heldigvis. Jeg er nøye med å gjøre en god jobb tidlig i sesongen for da holder det seg bra lenge utover.

Det har vokst veldig mye de siste dagene, hostaene er på god tur opp av bakken.
Rosene er ikke mye å skryte av, de fleste har jeg måttet klippe helt ned, har nok vært en for tøff vinter. 





Ønsker alle en fin kveld.

1 kommentar:

  1. Så fint du har fått ryddet i bedene dine . Jeg er nok litt på etterskudd , men tar litt hver dag . Nydelig vær nå ja .
    Torill

    SvarSlett